Cherche texte de la Kétouba

Rédigé le Mardi 12 Février 2019
La question de Esther G.

Bonjour,

Où puis-je trouver le texte complet et officiel de la Kétouba ?

Merci.

Rav Gabriel DAYAN
38346 réponses

Bonjour,

Le document est disponible, soit en librairie juive, soit dans les différents tribunaux rabbiniques de votre lieu de résidence. Pour le Consistoire de Paris : 01.40.82.26.67.

Ci-dessous, l’une des variantes :

ב________ בשבת ______ לחדש _____ שנת חמשת אלפים ושבע מאות __ לבריאת עולם למנין שאנו מנין כאן ___ איך שהבחור_________ אמר לה להדא בתולתא ____ הוי לי לאנתו כדת משה וישראל ואנא אפלח ואוקיר ואיזון ואפרנס יתיכי כהלכות גוברין יהודאין דפלחין ומוקרין וזנין ומפרנסין לנשיהון בקושטא ויהיבנא ליכי מהר בתוליכי כסף זוזי מאתן דחזי ליכי [מדאורייתא] ומזונייכי וכסותייכי וסיפוקייכי ומיעל לותיכי כאורח כל ארעא וצביאת מרת _____ בתולתא דא והות ליה לאינתו ודן נדוניא דהנעלת ליה מבי ___ בין בכסף בין בזהב בין בתכשיטין במאני דלבושא בשימושי דירה ובשימושא דערסא הכל קבל עליו ___ חתן דנן במאה זקוקים כסף צרוף וצבי _____ חתן דנן והוסיף לה מן דיליה עוד מאה זקוקים כסף צרוף אחרים כנגדן סך הכל מאתים זקוקים כסף צרוף וכך אמר ___ חתן דנן אחריות שטר כתובתא דא נדוניא דן ותוספתא דא קבלית עלי ועל ירתי בתראי להתפרע מכל שפר ארג נכסין וקנינין דאית לי תחות כל שמיא דקנאי ודעתיד אנא למקנא נכסין דאית להון אחריות ודלית להון אחריות כלהון יהון אחראין וערבאין לפרוע מנהון שטר כתובתא דא נדוניא דן ותוספתא דא מנאי ואפילו מן גלימא דעל כתפאי בחיי ובתר חיי מן יומא דנן ולעלם ואחריות וחומר שטר כתובתא דא נדוניא דן ותוספתא דא קבל עליו ___ חתן דנן כחומר כל שטרי כתובות ותוספתות דנהגין בבנת ישראל העשויין כתיקון חז"ל דלא כאסמכתא ודלא כטופסי דשטרי וקנינא____ מן ______ חתן דנן למרת ____ בתולתא דא ככל מה דכתוב ומפורש לעיל במנא דכשר למקניא ביה.

והכל שריר וקים

Une vie engagée (Rabbanite Jungreis)

En se fondant sur la sagesse de la Torah, la Rabbanite nous rappelle quels sont les principes nécessaires pour mener une vie heureuse et engagée.