Cherche texte du Kiddouch de Chavou'ot

Rédigé le Mardi 30 Mai 2017
La question de Nathan K.

Chalom Rav,

J'aimerais connaitre le texte du Kiddouch de Chavou'ot, car je ne l'ai dans aucun de mes Siddour.

Merci et 'Hag Saméa'h.

La réponse de Rav Its'hak BELLAHSEN
Rav Its'hak BELLAHSEN
95 réponses

Bonjour,

Voici le Kiddouch du soir :

אֵלֶּה מוֹעֲדֵי ה' מִקְרָאֵי קֹדֶשׁ אֲשֶׁר תִּקְרְאוּ אֹתָם בְּמוֹעֲדָם: וַיְדַבֵּר משֶׁה אֶת מֹעֲדֵי ה' אֶל בְּנֵי יִשְֹרָאֵל: סַבְרִי מָרָנָן. לְחַיִּים: בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹקְינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, בּוֹרֵא פְּרִי הַגֶּפֶן: בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹקְינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, אֲשֶׁר בָּחַר בָּנוּ מִכָּל עָם. וְרוֹמְמָנוּ מִכָּל לָשׁוֹן. וְקִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו. וַתִּתֵּן לָנוּ ה אֱלֹקְינוּ בְּאַהֲבָה מוֹעֲדִים לְשִֹמְחָה. חַגִּים וּזְמַנִּים לְשָֹשֹוֹן. אֶת יוֹם חַג הַשָּׁבוּעוֹת הַזֶּה. אֶת יוֹם טוֹב מִקְרָא קֹדֶשׁ הַזֶּה. זְמַן מַתַּן תּוֹרָתֵנוּ. בְּאַהֲבָה מִקְרָא קֹדֶשׁ. זֵכֶר לִיצִיאַת מִצְרָיִם: כִּי בָנוּ בָחַרְתָּ וְאוֹתָנוּ קִדַּשְֹתָּ מִכָּל הָעַמִּים, מוֹעֲדֵי קָדְשֶׁךָ בְּשִֹמְחָה וּבְשָֹשֹוֹן הִנְחַלְתָּנוּ. בָּרוּךְ אַתָּה ה', מְקַדֵּשׁ יִשְֹרָאֵל וְהַזְּמַנִּים:

La bénédiction suivante se dit même le deuxième soir :

בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹקְינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָינוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה:

Pour le Kiddouch du matin :

אֵלֶּה מוֹעֲדֵי ה' מִקְרָאֵי קֹדֶשׁ. אֲשֶׁר תִּקְרְאוּ אֹתָם בְּמוֹעֲדָם: וַיְדַבֵּר מֹשֶׁה אֶת מֹעֲדֵי ה' אֶל בְּנֵי יִשְֹרָאֵל: סַבְרִי מָרָנָן. לְחַיִּים: בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹקְינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, בּוֹרֵא פְּרִי הַגֶּפֶן:

'Hag Saméa'h.

Hocha'anot de Souccot

Un fascicule clair et concis qui regroupe, pour chaque jour, les Hocha'anot. Fini le casse-tête de savoir comment tenir à la fois le Loulav, le Etrog et un Ma'hzor !

acheter ce livre

Avez-vous aimé ?
Soyez le premier à commenter cette réponse Rav Its'hak BELLAHSEN